سيستم حضور و غياب
سامانه حضور و غياب دانشگاه قم، در سيستم اتوماسيون اداري(ديدگاه) پياده سازي شده است. کليه عمليات مربوط به ثبت و بررسي درخواستهاي مرخصي، مأموريت، فراموشي کارت، گزارشات مربوط به ورود-خروج، حضور-غياب و ... از طريق منوي پيشخوان در اين سيستم قابل انجام است. جهت آشنايي بيشتر با نحوه انجام اين عمليات، توصيه مي شود راهنماهاي تصويري زير را مشاهده نمائيد؛
چنانچه در سيستم اتوماسيون اداري منوي پيشخوان را مشاهده نمي کنيد، از اين فايل راهنما کمک بگيريد:
مرکز انفورماتيک دانشگاه قم- واحد سامانه هاي اطلاعاتي